niedziela, 21 grudnia 2008

I Love Your Blog


Jakiś czas temu zostałam bardzo mile zaskoczona przez Prowincjonalną Nauczycielkę a zarazem autorkę Kocio-Kwika, która wyróżniła mój blog tytułem I Love Your Blog :) Dziękujemy raz jeszcze!
Trochę trwało zanim podjęłam decyzję, które blogi wyróżnić, ponieważ wszystkie te, które znajdują się w moich linkach są szczególne i zasługują na uwagę. Ale ponieważ ma ich być tylko 7, nie mam wyjścia:

1. Kocio-Kwik

2. Pamiętnik Burej Kotki z Podwórka

3. Łakocie

4. Efka i Koty

5. Sztuka Mruczenia

6. Kot - Dziewczynka

7. Pure Shores

Blogi te uczą bezwarunkowej miłości do kotów, pełnej poświęcenia i wyrozumiałości. Historie opowiedziane czasem z punktu widzenia kocich stworzeń wzruszają i bawią jednocześnie oraz pozwalają wierzyć, że są jeszcze ludzie, którzy cały swój czas potrafią poświęcić dla ratowania maleńkich kocich istnień.
Mbmm zaś zasługuje na szczególne wyróżnienie, ponieważ to Ona zainspirowała mnie do stworzenia swojego własnego bloga. Nie pamiętam już jak do Niej trafiłam, wiem tylko że każdy dzień zaczynam od czytania właśnie Jej bloga. Chyba zawsze będa Ją darzyć najwiekszym sentymentem :)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dziękuję Mustahelmi, nikt mnie tak nie uhonorował, miło mi bardzo, pozdrawiam.

kociokwik pisze...

Mustahelmi
dziękuję za bardzo miłe słowa:)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :-)

mustahelmi pisze...

Nie ma sprawy :)
Żałuję tylko, że mogłam wybrać jedynie 7 blogów.

Anonimowy pisze...

Czujemy się niezwykle wyróżnieni! Dziękujemy serdecznie!!!!

Anonimowy pisze...

Cała moja kocia rodzina patrzyła na mnie dziś ze zdziwieniem. "Coś się tak napuszyła ?" - pytali.Wypięłam dumnie pierś i powiedziałam "Popatrzcie, gdyby istniały kocie ordery, to jeden z nich wisiałby teraz na mojej piersi. Zostałam wyróżniona. Hurra ! Hurra !" Spuścili nosy na kwintę, a Wojtek oznajmił, ze od dziś on też będzie pisał swojego bloga.
Dziekuję Ci, Mustahelmi za to zaszczytne wyróżnienie.
Z wibryskowym pocałunkiem,